:)

ÅÅ, ÄNTLIGEN! Helvete vad jag och anna har slitit med att få min header på plats, fel bildformat och bla bla bla men nu äntligen! Den är skit ful, jag vet men jag orkade inte lägga så mycket tid på den, ville bara få bort den gamla så snabbt som möjligt.

Nu till dagen. Tog det bara lugnt fram till halv 4 ungefär tror jag, då jag åkte till slagstaglass där linni, bea, emil och linus var. Skit lång kö men det var lätt värt väntan hehe, coke float in michans heart. Kom hem vid halv 6 eller halv 7 och har inte gjort ett piss sen dess, precis såhär ska en söndag vara ;)

Gina fynd:



Så grymt jävla snygg! För 299 riksdaler är den MIN! hihi



ÅÅ! 129 kr



199 kr


väldigt söt strandväska för endast 199 kr


DinSko fynd:



Tycker dom är as snygga och coola. 399 kr för dessa.



Åå, älskar dom! As snygg färg! Aja, 349 riksdaler



DREGGEL! Fy så snygga, finns även i vit för 499 kr.




Om man ändå hade pengar? Skulle köpa ALLT! Speciellt skor hihi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0