tredje

Efter träningar brukar jag alltid pudra mitt ansikte lite så att min rödhet inte ska vara så synlig, men idag gjorde jag inte det, jag struntade i att fixa mig överhuvud taget eftersom att jag "bara skulle hem." Men så blev det ju såklart inte. Jag och Linni står på torget och pratar och skrattar när det till våran förvåning kommer fram 2 äldre män som ropar: "Hallå? Tjejer!"  Eh, aha vad är det nu då, var min första tanke. Dom kom från Eskilstuna-Kuriren och ville ställa dagens fråga till oss. Fyfan, men man kan ju inte tacka nej, det känns ju ganska dumt. Vi ställde upp på det och dom fick fota oss och ställa frågan "Vad ska ni göra i sommar?"

Nu vill jag förbereda er som kommer se bilden på att den kommer vara fruktansvärd:
-Trassligt, platt och flottigt hår efter träningen.
-Rött nylle med en stor röd finne mitt i pannan, ser ut som en Indier.
-Ett fult fake leende med gula tänder.


Now you know.




Min hy ;)


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Skärp dig älskling!! Du är alltid fin! : )

2010-05-03 @ 22:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0