kärlek

Åå, den här dagen/kvällen har vart väldigt bra!
Var hos mormor till typ halv 4? Sen va jag och samuel hemma hos far min, väldigt mysigt. Sen vid 8 åkte jag hem till mamma, fixade mig lite och sen gick jag till gamla lägenheten och hämtade cykeln sen åkte jag, linni och bea till konsum och köpte lite smått och gott och sen åkte vi mot mälarbaden och vad händer då? Jo, linnis kjedja hoppar såklart (y) men det fixade ju vi lätt, vi är ju så händiga ;) När vi kom dit la vi ut en filt och bara pratade en massa, mycket skratt blev det också. Vi hackade även näver för att försöka få upp en eld men vi hittade ingenting bra att elda, all trä var ju blött så det fick bli en pytteliten brasa som varade i ungefär 5 min? Sen när det började dugga så åkte vi hem igen. Bea och Linni cyklade med mig till torget eftersom att jag inte vågade åka själv pga det som hände igår. Tack snälla hörni, det var jätte snällt! Väldigt tacksam :)

Puss på er alla tre, samuel, linni och bea. Love u<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0