hell yeah

Sådääär, jag är nu ett av guds alla miljarder barn hihi. Väldigt kort och snabbt dop. ick även dop presenter som jag absolut inte var beredd på att få, så tack så jätte mycket till tjejerna, moster (aca, gudmor (; ), mormor och mamma! :*

Spelade nyss playstation 2 haha, det är ju fan skit kul! Förstår inte hur jag bara har låtit det legat och samlat damm inne i min garderob!

Har inte gjort ett dugg sen jag kom hem, förutom att spela. Hoppas samuel kan ses ikväll eftersom att jag tackade nej till tjejerna och jag har verkligen ingen lust att bara vara hemma. :(



det här var den bästa bilden, jag skojar inte. Ser fan inte klok ut på någon utav bilderna =(



Från mormor<3



Från tjejerna<3



Från moster<3



Från kyrkan hihi, + ett dopljus såklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0