fridolf

Stannade hemma från skolan igår eftersom att på morgonen var jag så tjock i halsen att jag inte kunde prata. Lite senare på dan, typ vid halv 11 - 11 vart det lite bättre så jag cyklade till torget och köpte halstabletter och sen tog jag bussen till samuel. När jag var där blev det värre igen, blev skit förkyld och fick feber så jag åkte hem vid 3 halv 4 ungefär. Sen kom pappa och hämtade mig hos mamma och lite senare kom frida, fabbe och carina, mycket trevligt. Vi kollade film, talang och så ska det låta hehe, vi missade tyvärr postkods lotteriet :(

Idag gick vi upp halv 10, käkade frukost och sen åkte vi ner på stan och kollade. Frida köpte lite saker men inte jag, eller jo, en kladdkaka ;) Jag känner mig som sagt lite bättre idag, febern är nere. Jag kände att jag inte orkade vara hemma idag men jag har levt på halstabletter och pappers näsdukar.












sexy mamas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0