ajm sori

Super leden för mitt dåliga uppdaterande men jag har verkligen inte haft tid! Ska berätta om dagarna nu och jag ska försöka göra det kort haha ;)

Lördag: Ja, som sagt åkte jag till Linni på kvällen med Bea. Vi lagade god mat och satt på verandan i solen och kastade i oss den. Senare kom Linus och Dogge, vi var så rastlösa så vi bestämde oss att ta en prommenad och var ute ett bra tag faktiskt. Riktigt kul var det, skrattade hela tiden! Senare runt 12 så åkte dom hem och jag och Bea sov över, vet inte riktigt när vi somnade men runt 3 skulle jag tippa på.

Söndag: Jag gick upp klockan 7 (!!!!!) för att jag skulle duscha, dom andra latade sig till halv 8 :( Vi tog 10.06 tåget till huvudstaden och gick där hela dagen, kom hem vid 7. Jag skulle ha köpt skor, solbrillor, bikini, underkläder och shorts men kom endast hem med ett par skor och 2 tröjor. Hade förväntat mig lite mer iaf.

Idag: Skola...vi gör ju absolut ingenting? Jag sitter bara och ruttnar eftersom att jag är klar med allt. Fett sjukt, dom håller ju bara kvar oss så länge dom kan för att vi ska få kortare lov! Efter skolan åkte jag och Linni och tränade, måste bli bättre på det där, skärpning nu!

Jag laddar upp bilder sen för nu ska jag duscha, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0