9emaj

Åkte ju som sagt och kollade på samuels match igår med cajsa, ange och sandra, och satan i gatan vad kul det var! Efter det åkte jag hem en snabbis och sen vidare hem till samuel. Vid halv 7 tror jag åkte vi till sporthallen och kollade på en innebandy match med hans kompisar, väldans trevlans =) senare gick vi till billy boys för alla dom skulle käka och sen åkte jag och samuel hem till honom och sen sov jag där för att jag började bråka med mamma haha, fick inte komma hem :(

Nu till dagen. Mamma hämtade mig 11 och så började vi flytta direkt och har flyttat hela dagen. Tog en liten paus nu. Nästan allt är här i den nya lägenheten nu iaf, förutom min säng så jag får väl sova på soffan eller något den här natten. Jag har faktiskt en känsla av att jag kommer trivas här, det är så ljust och fint och jag har en "walk in closet" höhöhö ;)

Och snart ska jag ta ett bad! Åå gud så skönt det ska bli!Har fan inte badat i ett badkar på typ 5 år så det är nog det bästa med lägenheten haha.

Aja, jag är helt slut just nu, måste fortsätta packa ihop men jag skulle lika gärna kunna lägga mig ner och somna nu på en gång. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0