28

Förlåt förlåt förlåååt för super dålig uppdatering men det har hänt lite saker... privat

Aja, nu är jag tillbaka iallafall och jag mår faktiskt bra konstigt nog, men jag har haft så mycket annat att tänka på. Idag åkte jag och Linni ner på stan efter skolan. Vi gick först till skägg och lockar i gamla stan för Linni skulle klippa sig och det blev riktigt snyggt! Efter det gick vi en stund på stan, köpte morsdag presenter och prövade en massa skor till skolavslutningen. Här är några jag är gryyymt sugen på att köpa:



svarta eller vita, inte bestämt mig vilka som är snyggast än.



favoriter än så länge!





ALLA 4 ÄR MUMMAAA!!!!





Ikväll har jag bara vart hemma. Eller jag kom hem vid 8 och sen dess har jag bara vart hemma haha. Jag kollade på The human centipede. Helt jävla sjuk! 
Javisst ja! 2 av mina naglar har lossnat! Men jag fick en liten akut-tid imorn klockan kvart i 2 som tur var hihi, tack Johanna!
Men nu ska jag äta jätte mycket godis och chips höhö! Bjussar på några bilder från dagarna som har gått, pussssssss






Håret blev riktigt fint!



Haha, vi avslutar med den här! Bjuuuuder




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0