23

Vaknade av värmeslag! Haha, nejdå men nästan, fy farao vad varmt det va på mitt rum, och det är det fortfarande!
Idag har jag inga speciella planer, skulle kanske träffa tjejerna men har inte hört något från dom så vi får se. Och jag skulle verkligen verkligen behöva plugga! Har prov på sexualkunskap på onsdag och kan typ ingenting eftersom att vi har sämst NO-lärare! Det finns ju inga bra? Ibörjan av 7an hade vi Lennart och fyfan vad jag hatade honom! HAn slutade redan på vintern så det va ju bra, då fick vi han vi har nu och då gillade man honom. Sen i 8an fick vi sladderfittan och hon fick ju typ sluta för att vi klagade så mycket på henne så då fick vi tillbaka honom som vi har nu och han har förändrats as mycket och är hur kass som helst på sitt jobb!

Aja, bara att bita ihop nu sista veckorna, ska banne mig ha VG i sexualkunskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0