19.19

Kan inte sluta äta toblerooone :(

Dagen har varit bra! Fick ganska mycket fritt arbete på lektionerna eftersom att vi hade en massa prov resultat vi skulle få veta, samanlagt 3 och jag fick VG på alla 3! Super! 2 Vg i svenska och 1 i engelskan :)

Efter skolan åkte jag och Linni och tränade och fyfaan säger jag bara! Hur jävla varmt som helst i lokalen, typ dog redan på uppvärmningen och vi hade precis haft idrott som var ganska jobbig eftersom att det var kokhett ute också! Usch, nu ska jag snart duscha och sen ska jag plugga HK, as mycket på mvg ju, sug :(

Stör mig på att jag aldrig tar shorts på mig på morgnarna, men imorn ska jag banne mig ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0