19

17 grader klockan halv 9 på kvällen??? SUPER!

Idag var det sista konfirmationen (förutom ett extra rep på fredag), känns faktiskt ganska tråkigt. Har liksom vart en vana att varje onsdag så fikar vi tjejer hemma hos någon innan vi vandrar till vårt andra hem kyrkan men nu är det över... Aja, efter konfirmationen gjorde jag inget speciellt, åkte och handlade med pappa och sen hem och äta lite. Var så trött imorse, kändes som att jag skulle svimma. Somnar typ 12 varje kväll oc hdet är alldeles försent för mig, skulle behöva gå och lägga mig 8 för att få sova ut ordentligt. Aja, jag får hålla ut i 10 och en halv dag till, JAPP! 10 och en halv, så lite skola är det kvar, det räknade jag och tjejerna ut idag och då har vi ju räknat bort parken zoo, fotbollsturnering, någon dag där edvardslundarna och gökstenarna ska träffas (?!) och umgås och en dag då det är en musikal och vi slutar klockan 1.

ÅÅ, gick klädd såhär i lördags. Super skönt! magtröjan är från Bik Bok och shortsen är sönder klippta jeans för er som var intresserade. Magtröjan kostade ENDAST 99:- tror jag. OCKSÅ SUPER :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0