17

Somnade halv 2 igår natt, jävligt kul att gå upp imorse måste jag säga! Tog iaf en halvtimmes dusch imorse, guuuu så skönt och det var typ första gången jag duschade på morgonen hehe. Skolan gick snabbt och jag vet inte hur många gånger jag höll på att somna, men det är ju en annan femma. Efter skolan åkte jag, linni, bea och jarebro hem till jarebro och hämtade 2 och en halv påsar med bullar och åkte sedan ut och satte oss vid vattnet på en filt. Riktigt mysigt och kul, SOMMAREN ÄR HÄR! Funderar på att kanske ha shorts imorn i skolan? Det var jävligt lökigt idag haha =(

När jag kom hem åkte jag och mamma och kollade på lite saker till lägenheten men kom bara hem med ett duschdraperi och cola...

Nu måste jag plugga till matte provet imorn, hoppas att det går bra!

Grattis til moster förresten! lovelovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0