11

Älskar tisdagar, korta och bra!
Efter skolan åkte jag till samuel men blev inte kvar så länge, pappa hämtade mig 20 i 5 för jag orkade inte åka buss och sen gå med min jätte stora och tunga väska haha =(

JAG ÄR SÅ JÄVLA SHOPPINGSUGEN! VILL HA EN HELT NY GARDEROB NU, PÅ MOMANGEN!

Dom 5 låtarna jag lyssnar på mest för tillfället:
Young Money – BedRock
Edward Maya Featuring Vika Jigulina – Stereo Love - Radio Edit
David Guetta – Memories (Featuring Kid Cudi)
Melissa Horn – Lät du henne komma närmre
Melissa Horn – Säg ingenting till mig

+ massa mer såklart. Ibland kan jag faktiskt gå och önska att luften var musik, att man jämt hade musik omkring sig, skulle jag vara som lyckligast!

Juste, jag färgade ju håret så här har ni lite SKIT dåliga bilder. Dom får la duga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0