31 mars

Orkar inte ladda in bilderna nu haha, imorn gör jag nog det ;)

Idag var det en lång skoldag, men rätt okej ändå. Efter det åkte vi tjejer hem till Linni på lite traditionell onsdags fika haha! Massa rostade mackor och te, gött ya! Sen konfan, som sög snabel idag. Tur att jag är där och livar upp allt lite... haha, nej skoja
Jag är på ett jätte konstigt humör för tillfället. Helt jätte flummig, både igår och idag :( Vad kan det bero på? Lite teorier:

  • För mycket fika? (mitt fika består av kaffe och bakelse. bakelse = socker = energi = kan inte sitta still och man får hål i tänderna = gör ont = man får hets och springer runt och skriker. kaffe = koffein = energi = har svårt att sitta still och bara ta det lugnt.
  • Allmänt uttråkad och skoltrött. Händer inte så mycket i skolan, eller jo, nu ljög jag lite.
  • Lägger mig alldeles för sent och går upp tidigt. ÖVERTRÖTT med andra ord
  • Lov snart, lite små spralligt hihihi
  • Man blir påverkad av vänner? Eller så är det så att dom blir påverkade av mig :(

Detta är ett mysterium vi förmodligen aldrig kommer att kunna lösa. Men ni kan ju tänka på det ni har läst och förstå min oro och ångest. Synd är ordet jag letar efter, det är synd om mig.

Medans ni sitter där och gråter så kan jag passa på att säga att jag just nu sitter och spanar moppe tillsammans med far min.

Här är några jag funderar på:






Fina, jag skulle vara coolast i stan på en trehjuling!

Pappa tyckte även att dena här var cool, haha! Undrar om man skulle våga sig på att köpa den? ;)




Nej, nog för idag! Nu ska jag skjuta mig, hejdå

Jag atm:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0