bad michan

Dålig uppdatering, bad michan :(

Lördagen tilbringades hemma hos adam med linni, bea, emil, dogge, linus och erik. Väldigt väldigt kul! Sov till 2 ungefär på söndagen och när jag hade fixat mig och så, så gick jag och mötte linni och så gick vi till beas match där även dogge, malin, emil och linus va. Vi bestämde oss för att istället gå och fika på amarant. Även det var väldigt kul. Igår var det ju skola som vanligt och efter det fikade vi (mycket fika, gott! hehehe) och sen träffade jag min underbara kusin Arielle som har åkt ända från nord Norge hit ner ;) Idag gick jag, malin och amanda hem till adam och bara flummade, ingen aning om vad som hände med oss, men riktig kul hade vi!

lite bilderr:



do not mess with me..



HAHA!

lite mer bilder kommer imorn för jag hade inte tid att föra över några från idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0