TRÄNING<3

Ja, till en början vill jag tala om för er alla att jag äääälskar att träna! Mår så jävla bra just nu och skulle helst välja att träna varenda jävla dag. Idag var den enda "riktiga" idrotten vi haft tror jag. Man blev svettig och det brukar man ju typ inte bli. Vi körde bara styrka och det va så jävla kul! Efter det åkte jag och Amanda till friskis, där blev det ännu mer träning, me like <3

Förmiddagen bestod av Eskil, sen subway, sen lite stan och sen tillbaka till skolan för att ha idrott, sen tillbaka till stan, kollade i lite affärer och sist träning. Är faktiskt lite sugen på Eskil faktiskt, hm...
Provade även mittbena idag, har fortfarande inte bestämt mig om det är snyggt eller inte haha. Måste vänja mig.


Sidvisnings rekord igår!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Snyggt med mittbena! passa jätte bra, puss!

2010-03-09 @ 18:59:07
Postat av: michan

tack hörru! puss <3

2010-03-09 @ 19:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0