lite smått och gott

-Nej, nu får Fridis ta och komma hem! ;'(
-Fick en sticka i foten igår, typ 2 cm lång! Hade ooont som tusan men fick bort den idag hihi.
-Marängtårta ikväll, can't wait!
-Har vart ute och solat :o faktiskt riktigt varmt i solen och man blir ju brun eftersom att solen reflekteras i snön!
-Apelsinchoklad är mums!
-Tycker inte om grubbel...jag grubblar alldeles för mycket
-Saknar Tallin lite, ett spa skulle inte vara fel nu liksom.
-Har världens bästa klass, punkten sluten
-Untz Untz! Bas i mitt <3
-Hoppas på Italien i vår! Min gammelfarmor kanske dör snart, vill ju hinna träffa henne först :(
-Eric Saade kommer till Tuna imorn! Ska fråga chans tänkte jag.


Tänkte att ni ville ha lite jätte intressanta tankar från mig! Förresten så har ju båtar fryit fast på Östersjön! Nu vågar jag inte åka till Polen ju, även fast vi inte ska åka just där. Man vet ju aldrig :(

gud, saknar verkligen sånt här! 6 pers på moppe i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0