JAG HAR

  • Min efterlängtade kebabtallrik i min famn.
  • Klarat NO-provet, vilket förvånade mig eftersom att jag tyckte det gick piss.
  • Tränat idag, hade verkligen ingen lust (?!) men jag gjorde det!
  • En söt kisseunge framför mig.
  • Colan bredvid mig.
  • En, som det ser ut just nu, grym valborg framför mig med dom bästa <3
  • Besökt en skol läkare idag, dom fick kolla min väldigt sneda rygg och mina armar. Dom sa att dom aldrig hade sett något liknande? Haha :(
  • INGEN BIKINI OCH VI SKA TILL THE BATHHOUSE PÅ ONSDAG. Eller jo, jag har en men jag hatar den! Usch, blek och skit också, känns inge bra.
  • VÅRKÄNSLOOOR! Det är fint väder och ljust till typ 6? Det gillas :)



Där fick ni ytterligare lite tråkig fakta om mina tankar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0