ICE ICE BABY

Gårdagen spenderades hemma hos Linnea med gött folk! Mycket roligt men dock sorgligt eftersom att vi inte kommer se dom på 4 dagar, böhö. Mennn nu glömmer vi det för vi ska till Polen och då kan man inte tänka så! Idag har jag packat lite och håller fortfarande på, snart kommer pappa och hämtar mig så åker vi och handlar lite godis till imorn (hör ni? imorn...imorn. Det är liksom snart! Kan inte vänta! Imorn,imorn,imorn,imorn,imorn) som jag ska ha på bussen.

  • Sönder riven av min lillekatt
  • Varför i helvete snöar det?
  • Vill ha converse, vita, kanske ska köpa idag? Får se.
  • Hemmet glänser! Fan va duktig ja va igår ;)

YA! Vet inte om det här blir mitt sista inlägg innan vi åker, men jag tror inte det.

yayaya
ya

Själv tycker jag att en del bloggar blir tråkiga p.g.a för få bilder. Därför slänger jag in lite randoms här och där haha.



un skoldág


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0