home

Tebaxxxxx

Jag har sovit 2 timmar inatt och är skit trött så det blir inget långt inlägg.

Dag 1: Resa dit med buss i 7 timmar med 45 min rast, komma till båten halv 9 tror jag, äta direkt (as äckligt), sen in i lekrummet med cola och chips och kolla nicke nyfiken med tjejerna. 11-läggdags? Somnade 2 och vaknade till och från hela natten.
Dag 2: Gick upp halv 6, äta frukost halv 7, gå på bussen till Stutthof klockan 8 ungefär tror jag. Åkte till Mcd efter det och sen till Hotellet. Sen gick vi på stan, köpte ett par glajjor och sen till Pizza Hut. Efter det blev det hotellet igen, massa folk satt inne i en hytt och små pratade, mys! Sen gick jag och Amanda in till oss och tog ett kok hett bad och efter det lite mys med frukt, nötter och mineralvatten. Somnade 2.
Dag 3: Gick upp 9 (skönt, äntligen lite sovmorgon!), åt en undeeeerbar frulle rulle och sen iväg till ett munk kloster. Hörde inte ett skit av vad dom sa så jag lärde mig inget, lite synd faktiskt. Efter det åkte vi mot ssss nånting där det var en fin strand och en massa lyxiga hus och hotell. Bl.a Hotel Grande där Hitler har bott. Efter det gick vi in till stan lite och letade matställe, det blev ett jävla B kebab hus! Jag ville ha en god kebabrulle liknande sak men isället fick jag rosa kebab och råa lökringar! Efter det åkte vi tillbaka till hotellet och sen direkt ner till marknaden. Där köpte jag piercing och sjal. Sen in till ett köpcentrum där vi kollade lite och sen tillbaka till bussen för att åka till båten. Kom in på båten 9? Nej 8 tror jag, och så skulle vi äta klockan halv 9 eller halv 10, kommer inte ihåg :( Efter det handlade vi lite och sen gick vi till ett disco och dansade som fan till polsk folkmusik! Vid 4 somnade jag och bea och sen vare bara upp igen klockan kvart i 6. Nu orkar jag inte skriva mer och jag ljög ibörjan - det blev ett jävla inlägg :o aja, det hände saker hela tiden och jag hade skit kul, hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0