10 mars

hej hå, hej hå, jag kan inte gå :( har världens träningsvärk och imorn blire mer. Kul men jag undrar om jag kommer kunna? haha, kommer se ut som en jag vet inte vad!
Hade ett litet möte om Polen-resan idag efter konfan. Kommer bli skit kul! Längtar skit mycket verkligen =)
Nästa vecka blire typ ingen skola. Vi har coaching-samtal på måndagen och tisdag räknas typ inte som en skoldag haha! nej skoja, men det är en as skön dag och sen på onsdagen blir det badhuset hela dagen och på fredag ska vi till Rinman!
Vi va på en teater idag om typ Mohammed och hans resa till Sverige, kommer inte ihåg va den hette men det var nåt sånt haha. Den va helt okej och ganska läskig :( Vid ett tillfälle fick jag en hjärtattack, dom typ sköt med gevär och ja, jag flög 1 meter upp i luften och typ slutade andas för ett tag hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0