1 mars

Tjoho
Första skoldagen med massa snö, dööö :(  Efter skolan åkte jag och Linni och tränade, kändes ju skapligt skönt eftersom att det var en vecka sen sist! Nu kollar jag tv , är helt död eftersom att jag inte har sovit ordentligt på 3 dagar. Imorn slutar vi 12 men eftersom att vi har håltimme och sen bara en kvarts spanska så skiter vi i den så vi slutar väl typ halv 11 eller nåt så då drar vi tjejer ner på stan, niceee! 
Blir inte så jätte mycket skola nu, skapligt skönt. Nu på torsdag är det någonting i Aulan, vet inte riktigt vad men jag tror att det går bort 1 1/2 timme då, sen har vi studiedag nästa måndag och veckan efter det så är det elevens-dag på onsdagen och sen på måndagen veckan efter blire polski hori! Haha, nej men då åker vi till Polen! Ska bli skiiit kul verkligen, fast man blir ju lite orolig för dom polska lastbilschaufförerna på båten som typ drar in en på sina hytter om man är ensam haha. Men om det inte händer något kul på båten kan man ju lika gärna följa med dom in och ha kul i typ en timme? Eller? Nej jag bara skoja, usch :(

Långt inlägg, ni är duktiga om ni orkade läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0