päronyoghurt

Tjollahopp! Kvällen spenderades som sagt med tjejerna och mycket skratt och flumm. Sen kom jag hem och då hade mamma köpt med sig lite hudvårdsprodukter till mig från hennes salong av det märket hon säljer. Det heter dermalogica och är super bra, rekomenderas verkligen! Det är dyrt och det räcker länge och är riktigt bra! Så jag passade på att göra lite ansiktsmasker och så, min hy är len som en bäbis skärt nu ;)
Jag fick:
- daily microfoliant 595 :-
- special cleansing gel 595 :-
- skin smoothing cream 650 :-
- skin hydrating masque 450 :-
- active moist 595 :-




hahaha, skrattretande bild men vafan, jag bjuder!



och bilderna som kommer nu är helt oseriösa haha




hahaha, älskar bilderna!


Iaf, senare när jag hade fixat allt med rengöringen och så, så messade min granne ludde mig haha, han hade lika tråkigt som jag så vi bestämde oss för att gå upp och spana takterassen som vi har i våran lägenhet. Han har ju vart där förut men det hade dock inte jag men det var super mysigt ju! Vi satt och snackade och bara chillade tills det blev lite för kallt och det var alltså runt halv 2. Sen dess har jag inte gjort något speciellt. Aja, höres imorn, lots of love to you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0