UNDERBART

Skolan idag var riktigt skön! Satt ute och solade hela dagen med underbara männsikor! Har blivit röd på axlar och bröst och fått en skit ful solbränna efter mitt linne. Våran klass har börjat köra armbrytning hela tiden haha, super kul, alla utmanar alla! Efter skolan hade jag utvecklings samtal. Carlos sa att han var jätte nöjd med mig som elev och jätte nöjd med mina betyg. Han sa även att han inte är ett dugg orolig för min inför 9an, att jag kommer höja mig i vissa ämnen. Jätte kul att höra, man blir verkligen taggad! Självklart ska jag höja mig! Idag var även sista riktiga skoldagen, känns ju skapligt bra :D

Imorgon ska jag vaccinera mig klockan 8 på morgonen. Eftersom att vi ska till Thailand i November så måste det göras, fyfan, kommer säkert svida som fan.



Efter skolan stekte jag som fasen!! Sommaaaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0