tillbaka från en great kväll med mycket upplevelser!




haha! obs nya tröjan. den är från monki och kostade endast 30 kr!



coola pojkar som badade. jag doppade dock bara underkroppen, om ens det hihi




jisses vilken sötnos, älskar bilden!





den vackra bilden får avsluta bildspelet haha, ska sammanfatta kvällen lite tänkte jag ;)


Vid ungefär 8 gick jag och handlade cider till mig, linni och jarebro, sen gick jag hem och hämtade min cesarsallad som mamma hade vart och hämtat åt mig och sen åkte jag hem till Linni, hämtade upp henne och sen åkte vi till mälarbaden där jarebro, dogge, emil och linus redan var. Vi myste med cider och godis på filtar och sen skulle vi bada, men det var bara killarna som gjorde det och lite halft jag haha. På bryggan var det en hel del äldre killar, ingen aning om hur gamla men dom utmanade killarna på fotboll och straffet var att dom skulle få skjuta ut bollen så långt ut i vattnet som dom kunde och så var vi tvugna och hämta den, samma sak gällde om dom skulle förlora. Dom förlorade inte utan dom vann med ett ynka poäng så stackarna fick hoppa i det iskalla vattnet igen och hämta bollen haha! Vid 11 eller nåt bestämde vi oss för att åka hem eftersom att det var så jävla mycket mygg och så började det bli riktigt kallt också :(

Väldigt kul kväll, love

Kommentarer
Postat av: linni den bästaaaaa ;)

fina bilder sötis! dock inte bilden på mig, du får gärna ta bort den haha :( puss! <3

2010-06-05 @ 13:28:50
Postat av: michan!

ja visst är dom! super somriga :D Du är skiiiit söt på bilden, aldrig att jag tar bort den hihi, puss<3<3

2010-06-05 @ 23:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0