RUMPAA, KÖTT FIFÄN SHAKA DEN FÖR SEAN BANAN

Haha, jag diggar sean banans låt! Sean Banan – Skaka Rumpa

Hade ju bokloppis idag i skolan med klassen så det blev inga vanliga lektioner. Vi tjänade drygt 5100 kr! Sen hade vi 13.000 i klasskassan sen innan och sen blir det bokloppis igen i höst så det blir en hel del pengar ;)

Efter skolan åkte vi tjejer och adam till mälarbaden och skulle sola men självklart är det jätte mycket moln där så det blev bara lite solning och årets första dopp(!!!) och sen åkte vi hem haha. Det var ju soligt inne i stan så jag och pappa cyklade till Grappa och åt, jäävligt smask. Tog pasta med räk och kräft skärtar i hummersås.

Eftersom att vi var ute hela tiden idag så har jag bränt bröstkorgen och näsan haha, men jag fick ganska mycket färg på benen! :)

Nu ska jag duscha och sen packa eftersom att jag åker till mammsen idag, kanske uppdaterar senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0