kvar i nåt jag lämnat

Imorse försov jag mig, skulle till kyrkan klockan 12 men vaknade dock halv så hade inte hunnit cykla så mormor hämtade och skjutsade mig till mamma och sen cyklade jag därifrån. Efter kyrkan så åkte jag, linni och bea till Amarant och åt lite lunch och bara pratade och sen åkte jag hem till mamma och städade mitt rum lite. Sen kom mamma hem och så åkte vi och köpte lite klädurrr, ni får bild på det senare :)
Nu ska jag dricka lite ProViva och sen kommer pappa och hämtar mig, det här blir nog en filmkväll skulle jag tro.


spyr såfort någon nämner ditt namn, hoe

Kommentarer
Postat av: Linus

Ofta du ska dricka proviva:O:O:O:O:O:O

2010-06-30 @ 23:54:02
Postat av: michan

nuuuu varu rolig linus

2010-07-01 @ 00:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0