första morgonbloggen!

Oj, första inlägget på en morgon för mig tror jag? Hihi, coolt! Jag vaknade halv sex av mig själv? Vafan, men jag somnade om haha. Gick upp kvart över 7 typ, fråga mig inte varförm det var lite tidigt men som sagt, då hann jag ju blogga lite ;) Idag ska vi ju som sagt till parken zoo, orkar inte ta outfit bilder nu men jag har på mig höga jeans shorts och en persioförgad one size tröja oc hsen gladiator sandaler på det! Enkelt och fräsht ;)Men vi får se, det blir säkert ändringar under morgonen, tänkte ta 08.48 bussen så jag har ju ett tag på mig.

Yolanda Be Cool & DCUP – We No Speak Americano - Radio Edit
Sean Banan – Skaka Rumpa
Tom Pulse – Cuando - Sunshine Radio Mix

Haha! Alla 3 är typ skit dåliga men blir bra ändå...Den första är ju ur skön, samma sak med skaka rumpa men det vet ni ju redan att jag tycker ;) Den sista är en friskis låt som jag och Linnea jympar till hihi, smaklig måltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0