En dröm.

Inatt drömde jag en sjukt läskig dröm. Jag blev förföljd av en ryss som aldrig slutade ringa mig och säga en massa äckliga saker. Ingen ville hjälpa mig och jag sprang hela tiden, medans han gick. Sen gömmer jag mig bakom en sten i en super mörk skog, ändå ser han mig och tar med mig hem till honom. Han ska göra mig till en docka som hans systerdotter ska få så han skulle skära upp mig i ryggen så att man kunde stoppa in en hand där och sedan göra så att jag rör på mig. Och precis när det läskiga började så vaknade jag, då ar klockan 10 så jag bestämde mig för att somna om. Jag fortsatte drömma där jag slutade. Han gick ut ur rummet bara en liten snabbis men det räckte för att jag skulle hinna ta mig upp på en diskbänk.Han kommer in i rummet och har ryggen mot mig så jag hoppar på honom och får värsta greppet med mina ben runt hans armar så att han inte kunde röra sig, sen tar jag tag om han huvud och vrider åt höger, jätte sakta, jag kunde känna hur det knakade och gnisslade och tillslut knäcktes nacken.

Första gången jag faktiskt har dödat någon i en dröm, trodde inte det var möjligt eftersom att jag antingen brukar vakna sekunderna innan eller så är det jag som brukar dö. Även då brukar jag vakna sekunderna innan. Det märkligaste var att jag har drömt om den här personen förut, fast då var jag liten. Han är från Harry Potter och den flammande bägaren. Det är ryssen som blir så läskig i labyrinten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0