bored

Bästa veckodagen: Fredag
Favoritgodis: surt och mint
Är det nåt du absolut inte äter: hm...kommer inte på något just nu men jag är absolut inte kräsen! äter det mesta.
Kläder just nu: jeans och mitt linne med den där "frans-ryggen" typ, om ni kommer ihåg?
Musik just nu: Rasmus Seebach – Natteravn 
Favoritsaft : oj haha, dricker typ inte det. men det måste väl vara nån blandsaft med lite olika i.
Dagens längtan: till sängen
Hur många kuddar sover du med: hos pappa är det 1 och hos mamma är det 5 haha
Spelar du nåt instrument: Nej
Dagens frisyr: först utsläppt men nu i toffs
Kommer du ihåg din första kärlek: ja
Har du några homosexuella vänner: nej, jag tror inte det haha
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: finns ju folk som är det men jag vettefan...
Ser du på kärleken som ett misstag: nej
Bio eller promenad: hmm.. promenad för då kan man ju prata med varandra.
Dagens borde: duscha. ska göra det efter testet
Dagens  fundering: mycket
Snarkar du? Nej
Rädd för insekter? Jag vill verkligen inte vara det för jag tycker det är så töntigt när andra skriker så fort dom ser en insekt, men tyvärr är jag likadan.
Det här är jag bra på: komma ihåg låttexter! haha
Vad vill du jobba som? ojojoj, ingen som helst aning. Men jag har ju funderat på frisörska ett bra tag.
Chips eller godis? men åååh, jobbig fråga! det kan man inte välja mellan, beror ju helt och hållet på vad man är sugen på.
Skriver du dagbok? jag försöker eftersom att det vore kul att ha när man blir vuxen men jag är dock väldigt dålig på det. det måste ha vart ett halvår sen sist eller nåt.
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? hål i öronen och naveln.
Hur många syskon har du? inga
Är du rädd för blod? Nej
Anser du att du är stark? haha, jag är absolut inte stark men vill verkligen vara det :(
Snusar du? nej för helvete!
Använder du knark? nej
Kaffe eller te? kaffe
London eller Paris: vet ju typ inget om dom men det som lockar mest att åka till är london.
Favoritfärg: vit tror jag
Född: Eskilstuna
Nationalitet: svennebanan! fast är ju tredjedels italienare

Kommentarer
Postat av: ericakyhlström

Inte stark ? ;o du vinner fan över mig i armbrytning :(

2010-06-15 @ 10:26:09
URL: http://ericakyhlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0