back on track...almost

Hade en liten bloggpaus som ni kanske märkte, men det är så svårt att hinna med datan när det är så himla fint väder! Nu hr der ju vart midsommar och den spenderades hemma hos Anna Johnsson med Malin, Amanda, Linnea och Bea. Jag och Amanda fick ansvaret över grillen och det var kanske inte det bästa...antingen vart det rått eller bränt. Igår vaknade vi runt 1 och var helt slut så vi satte på en film och bara latade oss, senare fixade vi oss lite och så åkte jag, Malin och Linni in till stan och åt på Ming. V ihade mycket mysigt och efterdet åkte vi hem till Malin. Lite senare kom även Emil och Linus. Vi cyklade runt lite överallt och bara pratade. Sen åkte jag, Malin, Linus och Emil till Malin och när killarna hade åkt så sov jag över hos Malin. Idag gick vi upp halv 11 och åkte till mälarbaden med lite folk. Lång och varm dag, häärligt! Är röd som en tomat i ansiktet nu men men haha =( När jag kom hem så fick jag för mig att klippa luggen hahaha! Men det blev bra faktiskt, tunnade bara ut det och klippte lite tappert :)

Bilder från midsommar kommer så småningom.



jag på midsommar. fråga inte varför jag putar med magen..


Kommentarer
Postat av: Robin

Du är smal som en sticka. Så ute. Ät.

2010-06-28 @ 17:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0