7

Kom hem för någon halvtimme sen kanske. Åkte med Nadia, Linni och Bea till körskolan efter skolan så jag och Nadia tar våra första lektioner den 1 juli, suuug men sånt är livet. Skolan idag bestod utav ingenting, sen musikal, sen lucnch, sen ingenting och sen slut vid 20 i 12 tror jag.
Det här känns ju as grymt, klockan är bara halv 2! Har hela dagen framför mig haha! Fast jag vet inte om jag orkar göra något, somnade sent igår och försov mig idag, känns ju super asså :) fast det spelar ju egentligen ingen roll nu, har ju ändå ingenting att göra i skolan. Imorn blir det parken zoo, ska bli rätt skönt faktiskt, bara gå och strosa lite och sen kanske sola i parken badet om det inte är dåligt väder förstås.
Jaja, nu ska jag väl lämna in filmen som jag hyrde igår, och köpa kontantkort! Eller snart...orkar inte nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0