5

Åkte med mamma till tp och var där fram till 5. Det var kul fast långtråkigt så jag gick en vända och hittade ett linne från bik bok och ett par solglasögon som jag har velat ha sen tidigare. Gjorde även lite håruppsättningar på dockor, är så sugen på att bli frisörska...vi får se.
Aja, efter tp åkte vi hem och röjde i lägenheten, jag och mamma bytta sovrum med varandra så jag var tvungen att lägga/hänga in alla mina tusen kläder, så jävla jobbigt!  Vissa saker använder jag inte ens och vissa har jag ALDRIG använt, måste rensa men det känns som att jag gör det hela tiden haha :( Bild på kläderna kommer längre ner. Nu har vi precis tjockat oss med ostbricka, mummaaaaa<3

Nu ska jag försöka tigga till mig lite massage av mamma, puss




och det där är inte alla kläder, har massor hos pappa också...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0