21/22

Idag har jag inte haft en enda ledig tid till att blogga haha, tyvärr! Men iaf, gick upp kvart i 12, fixade mig snabbt som satan och gick sedan ner till anna johnsson som väntade på mig. Vid halv 1 åkte vi till malin och köpte jordgubbar av henne och sen åkte vi 3 hem till malin och solade och hade skit kul verkligen! Efter några timmar kom linus, emil och dogge också. Vi körde vollyboll, gris och allt möjligt hahaha, och pratade en hel del också. Efter ett tag drog anna som skulle klippa sig och sen drog även jag och killarna. Senare möttes jag, malin, amanda och anna upp igen vid kvart i 7 utanför konsum och så handlade vi massa chips och dip och gick sen hem till anna. Massa mys och super skoj hade jag. Ni lyser upp mörkret tjejer, all kärlek till er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0