17

Igår tillbringades kvällen och natten med tjejerna, väldigt roligt haha! Just nu städar jag och mamma i lägenheten, det går sakta men säkert! Jag har fått upp min säng hihi, älskar den! Det är en dubbelsäng med gulddetaljer på, väldigt romantiskt och underbart skön! ;)
Idag var det ju riktigt varmt ute, så jävla nice! Olja är min bästa vän i nuläget hihi. Har fått lite färg iaf, fast inte på halsen eftersom att jag har suttit upp och solen har stått så högt så var huvudet i vägen :( haha!

Nu ska jag fortsätta städa!

En sånhär måste jag verkligen köpa! Så smidiga, man bara klistrar på den på pattisarna så att man får en fri rygg. Så mycket snyggare om man har uringade tröjor i ryggen, inge fint när bh:n syns :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0