13

Vaknade kvart i 1 och det behövdes verkligen!
Igår åkte jag ju på studentskiva, det var Ninnie som tog den så grattis till henne! Jag var hela kvällen med fredde, matilda hällback (som vi var hos i fredags) och hennes bror Jimmy. Super kul haha, skrattade hela tiden verkligen! Vi gjorde inget speciellt alls, bara degade i soffor men ändå var det riktigt kul!
Mot nattetid blev vi skit hungriga så vi åkte till mcd och det hände en massa på vägen hem, fan trodde verkligen att jag skulle kissa på mig av garv! Herregud...
Men när vi kom tillbaka så gick vi direkt till soffan och halv sov lite och sedan sprang jag och matilda upp till freddes rum och la oss och sov i hans säng, dom fick ta soffan.

Riktigt kul kväll iaf! myggan<3magnus

förresten, förlåt för usel uppdatering hela tiden men man har inte lika mycket tid nu när man är ledig eftersom att man gör andra saker nästan hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0