1 juni - SOMMAR 4 REAL

Känner mig ovanligt glad idag! Beror nog på att det var en kul men kall dag i skolan och även efter. Fick VG på spanska läxförhöret och i idrott, skönt att jag har behållt det sen i höstas! 

Efter skolan åkte jag med Malin, Amanda och Adam till stan. Köpte äntligen en bikini, den är från gina, även en nachotallrik stal pengar från min plånbok men det var lätt värt det! 

Klar med allt i skolan, tycker det är riktigt märkligt att man måste vara i skolan då, man gör ju bara en jävla massa extra uppgifter? Eller, man får dom men man gör dom inte haha.








Min outfit idag.
-Linne, BikBok 250 kr har jag för mig.
-Shorts, Gina 299 kr.
+ massa armband och skit. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0