your arms are my castle

Ledsen för dålig uppdatering men jag har vart med Anna 2 dagar i rad nu och det har hänt så mycket så jag har inte hunnit haha! Igår var jag, Anna, hennes mamma och min mamma på holmberget och åt. Väldigt trevligt och väldigt mättande, rullade hem till anna haha! Väl där hade vi skit kul, jag och Anna! Vi gjorde illa oss exakt hela tiden och vid 1 blev vi hungriga så vi cyklade i spöregn till Donken, skit snygga när vi var framme :) När vi kom hem till Anna igen så hade hennes mamma, min mamma och Annelie bosatt sig där och var väl lite fullirulli. Ganska kul men ändå skit jobbiga haha så jag och anna la oss i hennes säng och somnade där. Vaknade klockan 2 idag och kollade film och var helt döda och vid 5 gick jag hem. Tror nog att jag spenderar kvällen hemma idag, är så jävla trött hela tiden och det suger att jag har vänt på dygnet men samtidigt orkar man inte bry sig haha!

Ha det bra, pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0