you lift me off the ground

Hemkommen från Johnsson. Hon skulle till sjukhuset klockan 1 den stackaren :( Hoppas att hon får rullstol/kryckor nu så att hon inte får så ont när hon går.

Anna somnade runt 3 igår tror jag, medans jag satt vid datan. Klockan 5 vaknade hon och då gick vi och åt en massa gott. Chips, godis, rostbiff, potatissallad, avslagen cola, fredagsmix, mackor, tuggummi, ost och holidaydipp. Haha! Efter det gick vi och la oss i sängen igen och jag skulle tro att vi somnade mellan 6 och 7 någon gång och gick upp halv 12. Konstigt nog är jag inte trött men ska nog sova lite ändå.

Om anna blir klar tidigt på sjukhuset så drar vi nog till tunapark, jätte längesen jag shoppade och nu har ju lönen kommit så det är bara att köra! Haha.

Vill ändra om min bloggdesign snart också, den är så tråkig! Helt vit och ful. Usch haha!

Men vi hörs senare, pussis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0