L-TOWN

MEN FYFAAN! Allt försvann....aja, skriver ett kortare inlägg för egentligen orkar jag inte :(

Iallafall, igår kväll satt vi ute vid eldstaden med filtar kring oss och pratade om allt som hänt till lite soft sommarmusik. Idag har jag och Frida bakat tårta, haft pedikyr samt manikyr, sovit o.s.v. Ikväll ska vi ett gäng tjejer hem till Linda, det blir nog super! Imorn funderar jag och Frida på att ta moppen mitt ute i ingenstans och sedan tälta mitt ute i skogen haha, upplevelser är aldrig fel ;) och vi vill verkligen inte bara sitta hemma, så jag skulle chansa på att det blir så. På söndag ska vi till Fabbe och Fridas sysslingar som är ute vid västkusten tror jag? Eller nej, har faktiskt ingen aning men det var så jag uppfattade det. Nu blev det ju ett långt inlägg ändå haha, hoppas ni orkade läsa ;)

saknar dig bara mer och mer för varje minut som går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0