Höst!

Jag kan faktiskt inte låta bli att längta lite till hösten. Dom stora mysiga koftorna, halsdukarna, dom långa och mörka kvällarna då man kan sitta inne och kolla på film m.m. Allt är så mysigt på hösten! Men samtidigt vill jag ju att sommaren ska vara för evigt, fast då är solen med i bilden. Vädret gillas inte just nu!

Ett perfekt år för mig ser ut såhär: Höst i 2 veckor så att man kan använda stora mysiga koftor ihop med en stor halsduk. Efter det ska det vara en RIKTIG vinter med en massa snö i cirka en vecka. Efter det blir det vår i dryga 2 veckor så att man kan använda skinnjacka/jeansjacka och halsduk. Super snyggt! Och resten av året ska det vara sommar! 25-30 grader och strålande sol varje dag.







ge mig skorna!!




Lite höstinspiration. Är sugen på allt!

Speciellt på alla snygga skor. Älskar modellen på skorna! Till det tänker jag mig strumpbyxor, någon slags kappa och en snygg halsduk eller scarf. MUMS! Längtar ännu mer nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0