förlåtförlåt!

Mycket har hänt senaste dagarna! Anna sov hos mig i förrgår till igår. Vi fick sällskap av David och Felle också, kul! Dagen efter åt vi på Nan thai tror jag det heter haha, jätte gott var det! Vi jobbade även lite med mitt jobb, shit man blir aldrig klar! Såååå mycket papper, fyfan =(

Igår sov Malin, Amanda och Kvistan hos mig, vi hade jätte kul verkligen, ni är guld tjejer! Vi baknade först halv 8 idag eftersom att Kvistan skulle till grönan klockan 9, och när hon hade åkt somnade vi om och vaknade 10 igen för amanda och malin skulle hem och packa klockan 11. Sen somnade jag om igen haha, men gick upp klockan 1 eftersom att jag skulle jobba. Kunde ha sovit hela dagen och natten, det skulle verkligen ha vart behövligt!

Nu har jag tagit en paus från mitt sk. "arbete", har ont i hela ryggen, händerna, röven och huvudet efter att bara ha suttit still och sorterat papper i 4 timmar. Jag har fortfarande 4 månader kvar, kommer sitta  med det här hela kvällen också eftersom att det ska vara inlämnat imorgon.

Det har blivit väldigt många dagar som denna nu för tiden, såna dagar som bara flyger iväg åt ingenting. Får lite panik, för man slösar ju bort lovet på något sätt. Fast samtidigt är det skönt att inte göra något alls. Och hela nästa vecka kommer säkert bli såhär! Tjejerna åker iväg från mig haha, blir kvar här ensam! Känns surt, jag kunde väl fått följa med? Orkar inte med tråkiga eskilstuna mer, vill flytta till Grekland, Bahamas, Thailand, Spanien eller liknande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0