cha chaaaaaaaaaa

usch.
Idag gick jag upp klockan 12 och jobbade lite med mitt nya "jobb" ;) haha, nej me ndet är lite pappersarbeten jag gör som jag tjänar 1000 kr på! Vid 3 kom anna till mig, då gick vi ner till Bamse och köpte pizza och efter det gick vi hem till mallan och där gjorde vi verkligen ingenting alls, men ändå hade vi så jävla roligt! Gud vad jag trivs med er tjejer, ni lyser upp min tillvaro enormt!  Åkte hem vid 11 och åt och sen dess har jag inte gjort något alls, skit tråkigt för jag är så jävla rastlös. Ska nog städa mitt rum nu för det har jag inte gjort på 100 år så det är inte världens snyggaste precis.
Blir inget mer bloggande idag så jag säger natti till er<3



vore inte helt fel om det här vädret ville komma tillbaka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0