22

Pappa väckte mig klockan 12, skulle ha kunnat sova till 5! Jag fixade mig lite sen åkte vi till tuna park. Jag var tvungen att köpa lite nya trosor och det fick bli några fina i spets, jätte söta!

Sen åkte vi till Linköping. Jag och Frida reste ett tält på tomten eftersom att farmor och farfar ska sova i gäststugan inatt och imorgon natt och vi ville inte ligga och löka i hennes rum hehe, blir nog jätte mys! Vi grillade jätte mycket gott idag. Majskolv, champinjoner, lök, paprika, någon tjock korv, kött m.m. MUMMAA! Sen dess har det inte hänt så mycket här, jag och frida tog en prommenad och pratade verkligen ut och det kändes jätte bra!

Nu sitter jag, Frida och Fabbe vid en varsin dator på Fridas rum haha, "socialt". Men det är väldans trevlans ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0