femtondefebruaritvåtusentio

8A!
ni vill vara som oss :)




Efter skolan och segern i fotbollsturneringen så åkte jag, Linni och Bea till friskis och tränade. Väldigt mycket styrka men kul var det! Känner att jag verkligen har kommit in i träningen, skulle helst vilja träna varje dag hehe.
När jag kom hem så hade jag lite egen-tid, dvs en väldigt varm dusch, hår inpackning, lite olika ansiktsmasker, plocka ögonbryn, fila naglar och te. Riktigt mys, älskar att ha egen-tid!
Vi har 2 prov denna vecka, imorn äre spanska och det kan nog gå hur som helst eftersom att jag glömde allt jag har antecknat i skolan.
Känner att jag har sett typ alla 2 1/2 men avsnitt? Det går ju bara repriser hela tiden!

bäbis ligger i mitt knä, så himla söt <3




älskar katter! här är jag och liza, världens sötaste kisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0