20e februari

Fan vad snö! Helt sjukt ju, här i Östergötland har det snöat nästan en halvmeter tror jag! Man har ju tröttnat lite på snö men det är faktiskt en ganska cool vinter i år. Jag och Frida kom nyss in, har skottat en massa och bara njutit av snön. Nu ska vi nörda massa Prison Break, var ett halvår sen sist :( Michael, I´m back baby <3

Blev en trerätters igår:
Förrätt: Melon inlindad i parmaskinka, svampmacka
Varmrätt: Fläskfilé och skinkstek i sås m. ris
Efterrätt: Kladdkaka utan socker och mjöl hehe, det var väldigt gott men jag föredrar nog vanlig lite mer.

Och så blir det trerätters ikväll igen med havstema haha! Ska bli super!
Hoppas att ni alla har det bra, för det har jag (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0