WHEN I'M BLINDED BY THE LIGHTS

Förlåt förlåt förlåt och åter igen: FÖRLÅT! Har vart sämst uppdatering nu men jag har verkligen inte haft tid. Igår när jag kom hem var jag helt slut verkligen och orkade inte annat än att kolla film. Det fick bli klassikern "Torkel i knipa" hahaha, så bra!

Idag gick jag upp halv 7 (!!!) för att åka med pappa till torshälla när han skulle till jobbet. Han släppte av mig hos mamma där jag sov i ungefär en timme och sen duschade jag och fixade mig lite. Sen mötte jag Anna vid hemköp halv 11 och så skjutsade jag henne ut till Kålsta. Fyfan vad jobbigt det var haha, men jag var tvungen eftersom att jag skulle hämta min cykel hos Linda.

Efter det åkte vi hem till Anna och blev upphämtade av hennes morbror som körde oss till Spicy Hot där vi lunchade, nr 14 ;) haha, sen gick vi till körskolan där jag KLARADE PROVET, WIHOO!

Efter det gick vi runt på stan ett tag där jag hittade en jacka, jag älskarrr den och nu är den min! Perfekta höstjackan, mumms!

Haha, snacka om att jag inte fastande på bild! Fuck face :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0