VILL HÄRIFRÅN

Nuförtiden är vuxenlivet det enda jag tänker på. Jag vill fylla 18, inte 15?! Jag vill flytta hemifrån, kunna klara mig själv, tjäna mina egna pengar och inte ha någon som ska styra mitt liv. Tål inte sånt just nu, jag vill göra vad jag vill!
Man känner sig nästan som en jävla fånge, trött på det. Jag vill ut i världen, resa med vänner och bara njuta av livet! Just nu njuter man inte, man har tider att passa, skolan och betyg att tänka på, regler att följa och jag orkar inte mer! J A G   V I L L   L E V A   L I V E T!

Jag är ledsen för min dåliga uppdatering men dagarna har tillbringats med anna och jag har helt enkelt inte haft ork till att blogga. Det är ju sommarlov så då ska man försöka att njuta, men det går ju knappt med dom tankarna jag har just nu. Antar att ni heller inte har tid att läsa bloggar på sommarlovet? Det har inte jag iaf, men jag ska bli bättre ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0