PANIC!

Det måste ju vara något fel på mig, helt seriöst. I flera dagar nu har jag vart helt nere och depp typ, har tyckt att livet är åt helvete av någon konstig anledning. Igår började väl mitt humör bli lite gladare och idag mår jag alldeles utmärk! Springer runt i huset med högsta volym på min 34 playlist och sjunger "super duper fint!" Haha!

Men igår måste väl ändå ha vart konstigast, jag lam ig i våran soffa på verandan och tänkte slumra till lite innan moppekursen eftersom att jag var så in i bombens trött. Så jag slumrade till lite men öppnade snart ögonen igen och fick syn på bilen. Jag vankade ut till den, satte mig i baksätet och stängde dörren och bara satt där. Sen klängde jag över sätet så att jag hamnade i bakluckan, la huvudet på en sovsäck och blundade. Det var så varmt och skönt, kändes som att jag skulle kunna vara där hela dagen! Sen helt plötsligt fick jag för mig att jag inte fick någon luft och fick paniiiik! Började grina och försökte öppna bakluckan inifrån men det gick ju inte! Så jag försökte kravla mig över sätet så snabbt som möjligt och öppnade dörren och sprang in till huset. 

HAHAHAHA! Asså nu efteråt undrar jag vafan jag höll på med? Det var typ som en feberyra eller att jag gick i sömnen fast ändå inte...Aja, jag vet inte haha, konstigt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0