LIKE A G6

@ Annas place right now. Hon äter och jag sitter här och nööördar denna underbart sköna låt: Far East Movement – Like A G6 - Feat. The Cataracs

Hoppas verkligen på The Voice nu på lördag, skulle vara så grymt jävla kul! Vi blir ett helt gäng med tjejer då haha, super kul! Och man kan ju inte direkt klaga på artisterna, kommer nog dansa benen av mig :D

Nu ska jag skriva lite mer om gårdagen haha, för jag orkade inte igår :( men iaf, Linda kom hem till Anna runt 5-6 någonting och vi pratade en hel del, kollade film, grät en skvätt (haha!) och sen gick vi ut ett tag och satan i gatan vad kul vi hade! Massa kärlek till er mina älsklingar!

Ikväll blir det nog bara chill skulle jag tro, skönt. Fast det är ju inte ovanligt med chill hahaha!

randoms:





PÄRLAN <3<3





Kommentarer
Postat av: linus

Emil=gay?

2010-08-09 @ 14:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0